Followers

Oct 27, 2012

Peperiksaan Besar 'GILER'

Assalamualaikum,


Saya nak periksa dah =,=''

SMA
Sijil Menengah Agama

Justeru,
maafkan saya seandainya ada tersilap bicara,
ilmu yang disampaikan adalah salah,
perbuatan menyinggung,
pernah mengumpat, mencela, memfitnah.
Berhutang.
*kalau nak bayar, tuntut.

Kalau seandainya ada kesalahan yang saya pernah buat tapi saya tidak menyedari,
maka saya mohon sangat sangat maafkan.

Yeee exam ni subhanallah besar giler giler cuma saya je tak perasan,
Saya je malas berusaha.

Ape pun doakan kejayaan saya ya ! Mumtaz insyaallah.

Bye, Balqis Azhar mohon diri selama 3 minggu dari berblogging dan Internet.


Assalamualaikum =')

2 comments:

BieLa'96 said...

bal , doakan saye jugak ! :))

Balqis Azhar said...

goodluck dear!