Followers

Dec 21, 2011

JK stands for JIWA KACAU

Assalamualaikum
Hmm besok besok.
PMR result keluar,aduyai.macam nak menangis pun ada jugak.
dapatke nak gembirakan mummy dan abah ? boleh ke ?
entahlah.Aku takut nak fikir.its just round the corner.So i'll just wait for tomorrow.

Skarang rasa stomach cramp.Aih,sakit.Sebab nervous kot.entahlahh..
tuhan je tahu.Lepastu nak tidur pun terbayang-bayang,macammana lah gayanya esok eik.
menangis ke , gelak ke , diam ke ? atau gembira terloncat-loncat macam katak ?
entahlah..entah kali ke berapa entahnya..

aku tumpang gembira bile kawan aku cakap dye mimpi 3 kali dapat 9a.
tahniah..dye seorang blogger jugak.selalu la jugak aku promot blog dye.hehehe :))
ce tekaa spee..?
hmm perasaan ni bercampur baur.Macey macey rasenye.

aku fikir jap ,

nak sms ke pergi sabak ?
kalau sms , macam pathetic tahap diwa ,
kalau g sabak , result tak ok,lagi la frust menonggeng.
hmmm -,-'