Followers

Oct 29, 2011

Sakitnya Jantung !



hmm , ape cerita pulak ni ?
balqis sakit jantung ke ?
sakit hati ?
hah ! HEPATITIS B ?
Ya Allah , jangan sampai fikir kesitu pulak yer.
sebenarnya , ada ujian sikit.
japp , nape balqis sebut ujian ?
sebab masalah tu merupakan sebahagian ujian daripada Allah.
kadang2 kita kalau sebut masalah , pasti terfikirkan BEBANAN dan MENGKUSUTKAN otak.
haaa , kalau ujian , takda la nak fikir macamtu.betul kan?
sebab kita semua akan reda menerima keadaan yang berlaku.

BACK TO STORY :)
wuah..mampu senyum lagi kan Balqis ?
no , its not that easy taw !
alhamdulillah , walaupun mempunyai konflik dengan seorang sahabat ni ,
yang balqis kira , cukup rapat yang teramat semenjak tingkatan 1 sampaii la sekarang ,
tiba2 gini pulak jadinya kan ? hmm tak mengapa..Allah kan ada? :)
entah ,rasenye masalah kecil je .tup tup ,dah jadi macamni ?
2 minggu tak bertegur , ye,sape mampu ?sape sanggup?rasenya macam tin kosong.
di saat Balqis buat status pekebenda ntah kt Facebook tuh ,
ramai sangat kawan tibe2 IM .
wuah..rasa mcam dihargai yang teramat !
tapi ade yg tak reply.maaf ea?bukan sengaje.cuma takdek mood -,-
thanks to seorang hamba allah ni ,
tak sangka dia boleh tolong surutkan keadaan.
alhamdulillah ,thanx senior !
anta dah tolong byk sebenarnya =]

p/s : kadang-kadang kita terlalu menuding jari kan ? sampai lupe pd diri yg sebenarnya turut melakukan kesalahan.Jadi,segala ujian yang menimpa tu ,soallah pd diri ;
  • pernah tak aku buat orang macamni ?
  • aku menjaga kata2 tak ?
  • pernah tak kita mengumpat ?
  • pernah tak tak jaga hati orang ?

yes , ape2 pun ,
 HABLUMMINALLAH,HABLUMMINANNAS.

#Saye harap awak maafkan saye..ok?saye tak sanggup cmni..
kan kite dh nak abis sekolah ?
mane thu thun depan tak jumpe? 
-surah Toha ku kirim ,
moga kau sudi menerima diri ini <3