Followers

Dec 21, 2011

JK stands for JIWA KACAU

Assalamualaikum
Hmm besok besok.
PMR result keluar,aduyai.macam nak menangis pun ada jugak.
dapatke nak gembirakan mummy dan abah ? boleh ke ?
entahlah.Aku takut nak fikir.its just round the corner.So i'll just wait for tomorrow.

Skarang rasa stomach cramp.Aih,sakit.Sebab nervous kot.entahlahh..
tuhan je tahu.Lepastu nak tidur pun terbayang-bayang,macammana lah gayanya esok eik.
menangis ke , gelak ke , diam ke ? atau gembira terloncat-loncat macam katak ?
entahlah..entah kali ke berapa entahnya..

aku tumpang gembira bile kawan aku cakap dye mimpi 3 kali dapat 9a.
tahniah..dye seorang blogger jugak.selalu la jugak aku promot blog dye.hehehe :))
ce tekaa spee..?
hmm perasaan ni bercampur baur.Macey macey rasenye.

aku fikir jap ,

nak sms ke pergi sabak ?
kalau sms , macam pathetic tahap diwa ,
kalau g sabak , result tak ok,lagi la frust menonggeng.
hmmm -,-'

14 comments:

Original CikTeddy said...

ingt mase rsult pmr kuar..cik x pegi pon mulenye..tp bile kwn cik call,die gitau yg cg cik ckp cik dpt straight a..whoa!mmg gembira giler..huhu syukur sngt ..wish u all the best!

ain soofiyah said...

relaks.. haha.. Jiwa aku pun tengah kacau nih.. =(

zareliqa afiqa said...

woahh~ sis dulu pun nervous jugak.selagi belum dapat result tu tangan sejuk jek.bila dapat jek.fuhhhh! lega! heee :D
gud luck dear :)

NurFarinaAzwa (Y) said...

GOODLUCK kawan :')

Wilma said...

Good luck Balqis :-)
Semoga Adik lulus dengan cemerlang...

aNa aNies said...

jiwa kacau ! samalah kiteee . straight A sis <3

al_hakim said...

gud luck..=)

Teenager Housemaid said...

pergi la baru ade feel..hehehe
anyway, gudluck!

syieda ;) said...

good luck eyh! :)

syafiqakarim said...

haha chills ok?
dah usaha,dah doa,berserah.
insyaAllah semua baik2.

cik ungu said...

gud luck ye..=)

budak penjara said...

cmne ngn pmr?? result ank2 murid sy pon dh kaur..alhamdulillah semua dapat baik2 je

armidila said...

tahniah... :) make sure the best for SPM jugak :)

NafiesaYeop said...

Eh tahniah ! Wahh straight taw ! Hmm anyway skul batu 38 tu bape org dapat straight ?