Followers

Nov 1, 2011

Pencarian - Follower Ke 1000 :)

Alhamdulillah,
secara mengejut , follower balqis bertambah dengan mendadak yang teramat.
oleh itu , balqis telah mengadakan sebuah quest bagi mencari follower yang bertuah ,
hehe :)
jangan marah follower yang lame2 tu .Korang pun ada adiah jugak.
tapi hujung tahun ni la yer.takde duit dah ni.haha xD 


Pemenang bakal membawa wang tidak tunai 
berjumlah RM 10 topup :)
follower yang ke 1000 perlulah meng email kan kepada balqis
nama penuh ,
dan nombor telefon untuk di tambah nilai .
emelkan kepada:
ariesgirl_aqish96@yahoo.com 

sekian ,
majulah blog untuk Malaysia !


3 comments:

hanani wirdah said...

wahh .. da 1000 tuu .. sape la yang bertuah tu ekkk

saraly said...

alorh ,,
dah follow lama daaahh :(

Balqis Azhar said...

haha , tkpe2..rileks oke..