Followers

Nov 7, 2011

Kalau selalu mimpi seseorang,apa maknanya ?

“Blogs are whatever we make them. Defining ‘blog’ is a fool’s errand.” – Michael Conniff

Assalamualaikum,peace be upon you all ! readers,followers and silent stalkers.Hi everyone =)

Sekarang Balqis sedang keliru , kalau asyik mimpi seseorang tu ape maknanya ?
tak kisahla,lelaki ke perempuan , ataupun org yg disayangi.

what it all mean?
belakangan ni asyik mimpi orang yg sama je ,3 kali pulak tu !  padahal dah ambil wudhu sbelum tidur , dah bace ape2 yang patut , tapi mimpi tu datang jugak.
Aaaa,jodoh ke maknanya ? HAHAHA merepek betul =]

Tapi kan kan , orang yg Balqis mimpi tu antara yg disayangi.

eish.apekah semua ini ! ceceh.tadi ade google sikit , ehm.Hasilnye mengecewakan.Tak jumpe jawapan pon @_@

How sad..anybody,please help me ? 



19 comments:

MySTeRyz GuRlz said...

saya ada dengar org cakap .. kalau kita mimpi org tu .. maknanya org tu rindu kat kita

Balqis Azhar said...

Haha,yey org tu rindu kt saya..
sukenye2 <3

MySTeRyz GuRlz said...

haha

Ponds said...

ada jodoh tu ;)

NafiesaYeop said...

hehe .. mimpikan someone special ? yaa maybe dy or awk rindu kt dy :P tp kalau sweet dream iye best .. lau nightmare anggp je la mainan tido ..

Balqis Azhar said...

@Ponds

baguslah,balqis mmg suke kt dye..
haha,gatal nye gatalnye !

Balqis Azhar said...

@NafiesaYeop
harap2 btul..tp mmg betul kot,balqis rindu dye..da lame x jumpe =P haha..

Anis izyan Abd Rahman said...

haaaa , catch berangan lettew , huhu ~~~ rindu lettw senarnyer kowt ~ hoho

Eena Arrina said...

macam ni. maksudnya, sama ada kita mrindui dia secara tak sedar, atau pon dia yg merindui kita , ataupun seseorang tu perlukan kita ataupun kita ada kaitan ngn dia.tu jela yg ena tau.. btw, lalu sini nak gtau.,folow ena.sebab ada hadiah utk new folower :P

Balqis Azhar said...

@Anis izyan Abd Rahman
EH , dak aii..ne de berangan kak oii ! cik xsuka berangann !

Balqis Azhar said...

@Eena Arrina

grr ..kaitan ?? rindu ?? aaa tidak ! angau cmniee..

Nur Shauqil Amin said...

Balqis, dengan siapa anti mimpi tu?? boleh tahu????

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Balqis Azhar said...

@Anonymous
slm anonymous..eloknya enta/enti bgtahu kt tmpt private..malulah balqis..btw tlg eh contact balqis..nk thu dgn lanjut..pls..

Anonymous said...

saya pon mengalami mimpi mcm awak......berturutan lagi......saya x knal dia yg kenal hnya fmily......tapi apa yg berlaku dlm mimpi tu mcm ada terjadi skit2......mgkin ini rahsia Allah yg berithu kita.......hnya Allah yg mha mengetahui.....

Balqis Azhar said...

@AnonymousHM Tau xpe ><

Anonymous said...

Saya pun ada dapat mimpi yg sama . Tapi . Org itu adalah kekasih lama saya . Dah 4 tahun kami berpisah . Baru baru nie ada terserempak . Tapi kenapa saya tak mimpikan kekasih yang sekarang ?

Bingung ....

nik kory said...

sy rasa klau kita mimpi org tu maknaya kita @ dia akn makin jauh dari kita..

Rasyidah Violet said...

Nak link dia tak? Yang ni yang awak tanyakan tu.
Here is the link: http://poplili12.blogspot.com/2013/04/if-mimpi-orang-yang-sama-lebih-dari-5.html