Followers

Aug 7, 2011

JEMAAH BERDEDIKASI

Ya , assalamualakum semua !
Ramadhan Karim ! 
''eh jawablaa , jawab Allahu akram ! "

Kan bagus macam tu ! ok , kita nak cerita pasal jemaah berdedikasi .

Memandangkan bulan Ramadhan sedang bertandang , apelah salahnye balqis nak cakap pasal sesuatu yg berkaitan dengan ramadan . boleh kan boleh ?

Baiklah , siape yg pergi tarawih setiap malam ?

 
seringkali bile pergi tarawih , kita akan mendapati pelbagai macam karenah , antarenye ;


Haaa..siape pernah buat semua ni ? angkat tangan !
eleh stended la tuu..lagi part panas dengan cari port bwh kipass..semua aku buat ! ha , yang tnggu imam aminn pun aku penah buat . heehee :)

ok lah , mari kita berhijrah ? hidup dengan gaya yang lebih islamik ! nak ? 
berbuka sekadar ala kadar , jgn lupe syukuri nikmat tuhan.juga untuk sentiasa istiqamah , lagi2 pelajar peperiksaan besar , meh la solat qiamullail same2 , kita mohon hajat pd tuhan..insyaallah makbul dengan izinnya .JOM BERUBAH !=]


Allah has no iPhone or Blackberry, but He is my favourite contact.



Allah has no Facebook, but he is my bestfriend.


Allah has no Twitter, but i follow Him,


and.... Allah has no internet, but i'm connected to Him. :)