Followers

Jun 8, 2011

T UNTUK -

T UNTUK TERIMA KASIH . BOLEH ?


FULL WORDS HERE :

apabila saya meminta anda berterima kasih , bukan bermakna saya tidak ikhlas.tidak sama sekali ! bahkan , saya ingin mengajar anda erti bersyukur dan berterima kasih dalam kehidupan . analoginya sama seperti mensyukuri nikmat tuhan , bila kita menerima kurnia dariNya , sudah tentulah kita berterima kasih dgn beribadah kepadaNya . nah , apakah salah untuk diri ini memohon ucapan terima kasih ? kamu sudah salah tafsir , kamu sudah menggores hati ini , tapi tak mengapa..saya ikhlas memaafkan kamu..krna kamu sahabat saya..

YA ..BACA INI PULA :



YA , TERIMA KASIH LAH SEBAB KUTUK SAYA ,
TERIMA KASIH LAH SEBAB ANIAYA HATI SAYA .
DAN SAYA BENAR-BENAR TERGORES HATI .
SUNGGUHH... =,='


HUHH...




3 comments:

Cik Suheela said...

adakah anda dikutuk?

sabar tau..org buat kita msti dpt balasan yg setimpal..

Balqis Azhar said...

yeahh..arap2..

Keaton said...

yeahh..arap2..