Followers

Feb 20, 2011

PERANG DINGIN ! uwaaa **

assalamualaikum , 

heee :) lame tak jumpe blogger semua kan kan ? rindu u alls ! haha :DD
btw , nak story moryy meh . pasal perang dingin antara manusia .
uishh , ianya terjadi antara BALQIS AZHAR dan AIN SOOFIYAH .
huhu , ni semua salah balqis . balqis ngaku =(
kita orang dah tak tegur sebulan lebih even satu kelas and dorm sebelah aje . teruk kan balqis ?
and then , tibe2 our ketua dorm dapat kesan kutt pergaduhan ni . so dorang pun damaikan kitorang . balqis taknak taw , di sebabkan itu , sanggup balqis lari nak menyorok satu asrama , woo kurus habess malam tuu .
and lepas tuu ketua dorm kitorang tangkap balqis , lepastu letak kitorang dalam satu dorm yang mane yg len2 ahli dipakse keluar . auuu -__________-
lepastuu , dua2 xmau mintak maaf , heee , biase la tu ego kan kan .
and akhirnye , our ego pon jatuh * kalah RXZ taw ! *
dan berlakulah sesi nangis dan mohon ampun . kih3.. =DD

and akhirnye , we live happily together and after .

p/s : lepas kitorang berdamai je , balqis terus sujud syukur , alhamdulillahh..


SOOFIYAH , SAYANG KAU !

layari blog dia ;
http ://ain-girl.blogspot.com


3 comments:

izyani_azahari said...

yeayyy! tak apa. yang penting dah berdamai. :)

aiz-DIN said...

jangan biar perasaan ego memakan diri.. nanti kawan lari, menangis tak henti2.. hehee ^.^

Balqis Azhar said...

tq kwn2..