Followers

Dec 23, 2010

jgn tkut2 kn org ye

assalamualaikum ,
aku tulis entri kali ni dgn penuh ketulusan hati dan kasih syg (cehh2 ahh.. ;P)
teringat pulak kan , mse form 1 dulu , suka sgt dok menyakat orang pukul 2-3 pagi .
hahaha . tapi , orang sllu xbagi dok nyakat2 kt asrama nie beb . coz takut kita yg terkena balik ,
kan daa susah !

 "ehh balqis azhar , jahatnya kau !" stop that mind thinking okay :)

tepat 2.30 pagi

bahan2 :bedak sejuk , ambipure , febreeze , bedak talkum plus air , cadar kaler putih , torchlight

wahh ! smart la beb wa cakap luu..keh3
suke gile kacau dormmate aku sorang nyh.ha3 :DD . waktu tuu aku bukan sorang .soo , berani ar gk an..
ktorng dh rncang dah posisi ktorang , ( ade dok bawah katil , tepi katil , sebelah katil , depan katil )
aku pulak dok bawah katil , soo ngade2 lar ketuk2 bawah katil.ahaksss..menyumpahh seranah kawan aku tuu..hehehehe..sian ko yer..lepastuu sembur pulak febreeze ( konon nak bg bau ala2 pontianak , wakakaka)


"wehh , karang datang betul2 kangg "isyy diam2..jgn sebut balqis !

at last , plan xjadik !! coz mse ktorg jadi hantu tuh , dormmate ak tu da taw yg ktorang nyakat dia . ADUHH , very very daymmm..rosak pelan weh !
tapi  btul kate orang , nanti kita lak yang kene nyakat ngn benda 2..
aku dah kene dah wee..cuak2..


"serves you right balqis ! padan muke , lukenabebb ! huuuu "

nak taw aku kene ape ?
kene kunci dalam dorm sebab tdoe and xbangun( eventhough telah dikjutkan oleh dormmate bbrpe *ribu* kali ? ) . OUCH ! I DONT CARE . Yg peliknyer , takde sorang pon nampak aku , and yg plik lgi 1 , aku trtdoe kat hujunggg dorm ! sedangkn katil ak kt dpan pintu dorm jer..* please , misteri belum dirungkai lagi ,
kenape aku telah dikunci dari luar ? and , sape yg kunci tuu ?*


*hahahaha evil laugh for me . *
tuu la , padan muka giler2 kat kau , lepastuu ketuk2 pintu dri dalam .
naseb baik ade warden dengan mak gad nab yg aku sayang .


"eh2 ! once again ? sayang mak gad nab ? adehh..i would rather tak makan nasi sebulan , wakakaka"


-   kawan saya !! -



moral : jangan biarkn hdup anda dslbungi misteriii...