Followers

Dec 23, 2010

jgn tkut2 kn org ye

assalamualaikum ,
aku tulis entri kali ni dgn penuh ketulusan hati dan kasih syg (cehh2 ahh.. ;P)
teringat pulak kan , mse form 1 dulu , suka sgt dok menyakat orang pukul 2-3 pagi .
hahaha . tapi , orang sllu xbagi dok nyakat2 kt asrama nie beb . coz takut kita yg terkena balik ,
kan daa susah !

 "ehh balqis azhar , jahatnya kau !" stop that mind thinking okay :)

tepat 2.30 pagi

bahan2 :bedak sejuk , ambipure , febreeze , bedak talkum plus air , cadar kaler putih , torchlight

wahh ! smart la beb wa cakap luu..keh3
suke gile kacau dormmate aku sorang nyh.ha3 :DD . waktu tuu aku bukan sorang .soo , berani ar gk an..
ktorng dh rncang dah posisi ktorang , ( ade dok bawah katil , tepi katil , sebelah katil , depan katil )
aku pulak dok bawah katil , soo ngade2 lar ketuk2 bawah katil.ahaksss..menyumpahh seranah kawan aku tuu..hehehehe..sian ko yer..lepastuu sembur pulak febreeze ( konon nak bg bau ala2 pontianak , wakakaka)


"wehh , karang datang betul2 kangg "isyy diam2..jgn sebut balqis !

at last , plan xjadik !! coz mse ktorg jadi hantu tuh , dormmate ak tu da taw yg ktorang nyakat dia . ADUHH , very very daymmm..rosak pelan weh !
tapi  btul kate orang , nanti kita lak yang kene nyakat ngn benda 2..
aku dah kene dah wee..cuak2..


"serves you right balqis ! padan muke , lukenabebb ! huuuu "

nak taw aku kene ape ?
kene kunci dalam dorm sebab tdoe and xbangun( eventhough telah dikjutkan oleh dormmate bbrpe *ribu* kali ? ) . OUCH ! I DONT CARE . Yg peliknyer , takde sorang pon nampak aku , and yg plik lgi 1 , aku trtdoe kat hujunggg dorm ! sedangkn katil ak kt dpan pintu dorm jer..* please , misteri belum dirungkai lagi ,
kenape aku telah dikunci dari luar ? and , sape yg kunci tuu ?*


*hahahaha evil laugh for me . *
tuu la , padan muka giler2 kat kau , lepastuu ketuk2 pintu dri dalam .
naseb baik ade warden dengan mak gad nab yg aku sayang .


"eh2 ! once again ? sayang mak gad nab ? adehh..i would rather tak makan nasi sebulan , wakakaka"


-   kawan saya !! -



moral : jangan biarkn hdup anda dslbungi misteriii...

19 comments:

NAZRUL AZAT said...

kan, nakal lg... heheeee

Balqis Azhar said...

he3..
tuula pasal..

HaNa HoNeY said...

fuhhh,,,
scary uh

nub said...

kak limah pon ceqq xtakot cmni..

hahak

Balqis Azhar said...

hana ; biasa laa kehidupan asrama.
gagahkn iman.he3

Balqis Azhar said...

nub ; hua3..kak limah uh lwak !

YUL said...

ehehehe. peh, menakutkan, nsib baik la tak pape kan, huhu

Balqis Azhar said...

huhu..antu uh xbrni kacau balqis kot..heee

buzzy said...

hehe patutnye mintak kerjasama warden..baru kawan2 sume percaya.hehe

Balqis Azhar said...

aduii , tu dah trlebih pulak 2 kan.
xpasal2 wrden tngkp ktorg dlu..ha3

bantalbucuk said...

ha..takutnya..tapi tula..betul kata orang jangan suka nyakat orang..nanti terkena balik..hehe

Balqis Azhar said...

btul2..siannyer balqis..

hans said...

hahahaha
scary tu
fuh,demam x masa kena?


P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

hakeem kira said...

eh betol3 . aku penah kena . masa kat kem askar . malam kaco org . pg tu aku terjaga dah tghari tp pagi tu member2 cakap aku tak ada kat bilik padahal aku ada je tido kt katil tu . so aku terlepas aktiviti pagi n kena denda T_T

Balqis Azhar said...

hans : x demam lar..iman kuat lgi..keh3

hakeem : wahh..truk 2..lbeyh kurang la dgn kes balqis nie..

Fiqah Alias said...

owhh..ish3...betol3..jgn biarkan diri anda diselubungi misteri..huu~ moraL of da story gak..jgn tau wat nakal2 ngn org..heee~

Balqis Azhar said...

he3
bek boss !

lolitasinta said...

waaaa . takowttt . ngeeeee

Balqis Azhar said...

adeii..boley la thn..