Followers

Dec 12, 2010

bila aku belajar mcamane nak buat...

Assalamualaikum ,
dan salam 1 Malaysia .
hihihhihi..boring betul la malam nie ? ( ceh malam ke ? dah pkul 5.32 am dah nie )
haaa..nak taw , mcam ny larh balqis sekarang . malam jaga pagi lena .
dah serupe burung hantu dah haa..kalaw study takpe la gak kan ? ngee ~
malam ni , aku belajar something . aduihh , fening kepala den dibuatnya hah .

                             HEADER ?


nie blog takde header , hodoh giler ..uwaaa !


pakai photoshop cs 5 ! memang blurr tahap boleh kuar cacing kat perut , weikkss ;0


sebetulnya , pakai picasa lagy senang .tapi dah takdek idea dah cmnie . huuuu..BOOO !


arggghhhhhhhhh! 

AKU TAK RETI !
                         
tapi kalau edit pic neyh , aku memang pro la , kan kan ??
uwaaa makkk ! ade orang xpercaye..aiseyh menn ! 
hehehehe ^____^



nie la pic aku nak wat header . tapy tengok pic nie pun dah hodoh ! hahaha ><





beribu-ribu gambar didalam folder..mane satu aku nak pilih nie..
rembulan mengambang..eheheh..merepek pulak !


jadi , keputusan ku muktamad ! malas ar nak buat header . nnty lepas PMR aku blajaq macamner nak buat .aku nak buat sillabus pasal blogging nie , kah3 =p




hai kawan kawan ! dah klik belum , kalau belum , jangan lupe klik taw !

remember , good deeds will be reply !
man jadda wajada , man zara'a hasoda
buat baik dibalas baik !

KLIK SINI>>>GOOD GUY !

2 comments:

M[i]$Z[a]C[k] said...

bestnye pandai edit !! tolong aja !! huhuhu

Balqis Azhar said...

ngee ~ mmg xrety larh..