Followers

Aug 29, 2010

ramadhan al mubarak


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH..

di bulan RAMADHAN ALMUBARAK yang indah lagi mulia ini ,
balqis ingin memohon seribu kemaafan kepada saudara-saudari yang dikenali mahupun tidak.
Ajal itu tak tentu masa kan ? boleh je jadi ,tengah taip2 gini , malaikat maut tarik nyawa ..
oleh itu , kite sbgai umat islam , haruslah sentiasa tingkatkan ibadah ;)

oke laa , firstly , aim balqis adalah untuk merasai HALAWATUL IMAN iaitu kemanisan iman itu sendiri..insyaallah ..

yang kedua , untuk mengecapi qiamullail , malam yang lebih baik dr 1000 bulan .
urmm ??

yang ketiga , supaya diampunkan dosa .. dan mentarbiahkan diri ini .

anda semua nk join ?

ok , come together wif me !

halawatul iman , insya-allah...

KLIK LIKE YEA BILA DAH BACA ;)

Aug 27, 2010

habuk dan sampah





aduy , nampak nye dah bersarang dan macam2 dah nie..
hehe..ppe pown , lame sgt tak jenguk blog nie ..
korang penat taw niyh..nk kne sapu sawang2 , sampah2 kt blogger nyh..
mesti rindu balqis kn ?? hehehe ..gurau jer..anyway , byk giler story balqis nk citer ...dunno mne satu nk start lu..erm ??
hahaha ~!!FIRSTLY , nak ckp ,
1- balqis jarang online
SECONDLY ,
2-balqis jarangggggggg online
THIRDLY ,
3 - TERLALU jarang online

oke faham ??

korang klu nak tgok balqis online , lame2 mcm dlu..
wish me ,and pray for me the best in my examinations ~!
orayt ?
lgpun , next year balqis PMR =(
*CUAK KOWTT*

hehehe ;DD
luv ya ,
my friends~


KLIK LIKE YEA BILA DAH BACA ;)